שביל הגרפיטי בהדרכת אורה יוזמת מתחם הגרפיטי בקרית המלאכה בתל אביב

סיור גרפיטי עם אורה

סיור בהדרכת אורה צ'כנוביץ, יוזמת מתחם הגרפיטי הגדול בקרית המלאכה בתל אביב. בואו לשוטט איתי במתחם הכי מרתק בתל אביב - קירות גרפיטי ענקיים, מאות חדרי אומן, תיאטרון מחתרתי, גלריות ואנשי מוזיקה.

אמן הגרפיטי בתל אביב ואדימיהו

מי מצייר את ציורי החיות על הקירות בתל אביב ?

ברווז לבוש במדי הצבע האוקראיני מפוצץ גשר

ואדים גר באיזור המרכז ומרבה לצייר גרפיטי בתל אביב. יש לו שני זאטוטים חמודים ובימים אלו הוא מנסה לחלק את הזמן שלו בין החיתולים לספריי:) הוא משתמש בחיות בציורים המרשימים שלו. החיות חמודות וצבעוניות, אך בהתעמקות נוספת בציורים מגלים תמיד עוד נדבך של מסרים.

מתי הבנת שאתה אמן גרפיטי?

כשהתחלתי לקנות כמויות של ספריי כאילו אני קונה אוכל בסופר.

ספר על מקרה מעניין שקרה לך כשציירת גרפיטי ברחוב

ציירתי יחד עם חברים שלי, אמני רחוב מתחת לגשר. לידינו עברה ניידת והמשיכה לנסוע. לא יחסנו לזה חשיבות והמשכנו לצייר. אחרי כמה דקות הגיעו שני ג'יפים של יס"מ, עם נשקים. האמת שהמצב היה די מלחיץ. פתאום אני מזהה פנים מוכרות. מפקד הצוות היה חבר שלי כשלמדנו יחד בשכבה. ממצב מלחיץ זה הפך להיות מצב מצחיק והתפזרנו הביתה בשלום.

 

גרפיטי ינשוף של ואדימיהו

למה אתה אוהב לצייר גרפיטי?

כשאני מצייר אני נמצא לגמרי בתוך התהליך, זאת תחושה מצויינת. הזמן עוצר. אני יכול לא לאכול כל היום ולא להרגיש את זה בכלל.(הערת המראיינת לעצמה: לזכור את זה כסיבה בפוסט "למה כדאי לצייר גרפיטי")

מה המשמעות של הציורים שלך?

אני אוהב לצייר בעיקר דמויות של חיות. חיות אנושיות. בחרתי להתמקד בדמויות האלה כי לחיות יש מאפיינים מזוהים. השועל ערמומי, הדב מגושם. קל לי להביע את עצמי בצורה הזו. בדרך הזו הציור מקבל יחסית בקלות את המשמעות שלו.

צייר גרפיטי על סולם מצייר גרפיטי של דוב פנדה

מה דעתך על סצנת הגרפיטי בארץ?

אני חייב להגיד מילה טובה על הסצינה בארץ. נכון שכולם אמני רחוב עם שאיפות ואגו, אבל היחסים מדהימים. רוב האנשים שאני מכיר הם מקסימים. אם תבקש עזרה יושיטו לך יד, רק תבקש. גם מבחינת אינפורמציה ושיתוף בידע. תודה גדולה במיוחד אני חייב ל"פאפא אנדרי" שעזר לי המון בתחילת הדרך עם הטכניקה והכניס אותי לעולם של הגרפיטי.

אם הכל היה אפשרי, איפה היית מרסס?

הייתי מאד רוצה לצייר על קיר ענק. הייתי רוצה שהגרפיטי הזה יהיה בתל אביב, על קיר יותר גדול מהקירות שציירתי עד עכשיו. ואם לא בתל אביב נתפשר על  חוץ לארץ:)

עוד חלום שיש לי שמחכה להתגשם זה לצייר על משאיות שיסתובבו להם בארץ להנאת כולם.

לעמוד הפייסבוק של ואדים 

להזמנת סיור גרפיטי במתחם האומנות הגדול בישראל

אני מקשיבה :

סיור מאלף ע''י אוצרת הגרפיטי במתחם עם סיפורים מאחורי כל ציור.
לוקיישן מיוחד, מעורר את הדימיון, כל קיר לוקח לטיול להרפתקאה אחרת. יוזמה מבורכת - אורה את אלופה.
אורה הנפלאה לקחה אותנו בסמטאות הכי שמחות שיש בתל אביב עם חיוך רחב, שירות מקסים ובעיקר המון ידע וסיפורים פיקנטיים. תודה ענקית. ממליצים בהחלט!!
Scroll to Top
דילוג לתוכן