אני רק שאלה

על הסיור

הסיורים מיועדים לקהל הרחב בהתאם למועדים המפורסמים באתר

כמו כן, ניתן להזמין סיורים פרטייים, לקבוצות וארגונים במועדים נוספים על פי תאום טלפוני (050-6256381) / שליחת הודעה.

ההדרכה בסיור הגרפיטי נעשית על ידי חולמת ויוצרת מתחם הגרפיטי שיודעת לספר ממקור ראשון על הדברים ההזויים או המרגשים שקרו בזמן הציור, למה בחרו לצייר דווקא את הציור הזה, וסיפורים אישיים על אומני הרחוב (שהם הרשו לי לספר).

לא, יש שפע של יצירות בשטח מצומצם, כך שאין צורך בהליכה מרובה. כשאנחנו עולים לחדרי אמן או למוזיאון המיניאטורי יש מעלית.

למי הסיור מתאים ?

אנו יודעים להדריך קבוצות מכל הגילאים ומכל סוגי האוכלוסייה. כאשר אתם יוצרים איתנו קשר נשמח לדעת את הרכב הקבוצה, מקום עבודה/חברים/משפחה/ בתי ספר, כדי שנוכל להתאים את הקצב והתוכן המושלם.

גיליתי שבני נוער ומתבגרים מקשיבים לי בעניין (חוץ מבני הנוער הפרטיים שיש לי בבית), שואלים שאלות חכמות ובסוף אפילו מודים שנהנו. ילדים ימצאו עניין מגיל 8 לערך. כשיש סיפורים "עסיסיים" אשאל את האמא אם אפשר לספר.

רוב האנשים שמגיעים לסיור כבר היו פעם בסיור גרפיטי, בארץו/או בחו"ל.  מקווה שגם אתם תהיו מאלה שאומרים לי בסוף הסיור שהסיור הזה היה יותר טוב😊

היכן מתקיים הסיור ?

הסיורים מתקיימים במתחם הכי גדול של גרפיטי בתל אביב- קריית המלאכה שבדרום תל אביב (צמוד לשכונת פלורנטין). בשכונה מאות ציורי גרפיטי, חלקם על קירות ענק.

 בשישי שבת יש שפע חניה בכחול לבן (כן, כן בתל אביב!). באמצע השבוע אפשר לחנות גם בחניון התת קרקעי שבכניסה למתחם.

 

כן. מתחילים ומסיימים את הסיור באותה נקודה.

זמן

הסיור נמשך כשעה וחצי, אבל השאירו קצת זמן להמשיך ולהסתובב במתחם של קריית המלאכה, יש כאן מה לראות.

סיורים פרטיים מתקיימים בכל ימות השבוע כולל שישי שבת וחגים לפי בחירתכם. להצטרף לקבוצה קיימת לפי לוח סיורים באתר ובדף הפייסבוק.

מספר משתתפים בסיור

הסיור מתקיים אם נרשמים לפחות 4 משתתפים ועד מקסימום 20 אנשים.

הזמנה/ביטול סיור

במידה ויורד גשם לסירוגין אנו יוצאים לסיור, ומשתדלים גם להיכנס לחדר אומן/מקום מקורה. אם יש סופה וגשם שוטף ויש סכנה שיהרס לי הפן, הסיור נדחה ותוכלו להגיע במועד אחר במשך שנה.
למרות שכדאי להקדים ולשריין מקום, מדיניות הביטולים שלנו גמישה.עד 96 שעות לפני הסיור – החזר מלא או אפשרות דחייה למשך חצי שנה.עד 48 שעות לפני הסיור – אפשרות דחייה למועד אחר, בתוקף למשך חצי שנה.פחות מ – 48 שעות לפני הסיור – דמי ביטול מלאים.

כן, רוצה להזמין סיור

תאריכי סיור קרובים
Scroll to Top
דילוג לתוכן